sunnuntai 22. syyskuuta 2013

[SOLUTION-LENS.COM REVIEW] GEO Princess Mimi café Macchiato Brown WMM-504

SORRY ALL OF YOU NON FINNISH SPEAKERS T---T

Helou *^*
VIIMEINKIN mä teen tän reviewin, sowwy ihan sikana ku kesti T.T Muttamutta anyways c:
Mä aion tänään siis tehä reviewin tommosista Princess Mimin ruskeista circle lenseistä~
Elikkäelikkä, alotellaan nyt vaikka siitä että öh.. :D Omg oon huono alottamaan postauksia.. ;---;

Mulle lähetettiin siis tulemaan oisko ollu 8.9 uudet piilarit semmoselta sivulta ku solution-lens.com, ja ne oli postista noudettavissa 16.9, eli siis tasan viikko kesti että ne tuli. Eli voidaan alottaa siis siitä, että toimitus oli SUPER nopee~

Tossa siis paketti, ja paketissa on pari söpöä halloween tarraakin ;3;
(blurrasin varmuudeks lähes kaiken cx)

Hyvin pakattu kuplamuoviin 

Koko paketti :)

Sain tommosen söpön pinkin hiirikuulakärkikynän mukana ^u^ (siinä on kaks päätä)

Linssiohjeet c:

Herranjestas nui kaikki tuli tommosessa söpössä pikku koriboxissa >3< 

Mä sain myös tommoset muoviset Hello Kitty korvikset ja pinkin piilarikotelon mukana :3 

Piilarit muoveissa ja korissa~

Hyvin suojattu kuplamuovin sisään :')

Tuossa on siis nuo linsipurkit

Tykkään avata noita purkkeja :D

Tossa näkyy siis toi kuvio

Ihan. Sairaan. Ihanat. Toi väri ja kuvio jaja ;3;

Yks linssi silmässä :3 Mulla on siis luonnostaan vihreet silmät

Ja kummatki linssit silmissä

Pari selcaa piilareiden kanssa






Ton kirjotin sillä söpöllä hiirikuulakärkikynällä, hih~


Arvostelu:

Toimitus
Ihan sika nopee toimitus, ja kaikki oli hyvin pakattu. 5 tähteä viidestä c:

Mukavuus
Mukavat linssit silmissä, silmät ei ala vuotaa vaikka pitäis 8h. Linssit on myös suht helpot laittaa silmiin ^^

Linssien ulkonäkö

Linssit suurentaa silmiä huomattavasti, väri on super ihana, just sellanen ku halusinki ja kuvio on just ku jossain hienossa kuvioidussa lattekupillisessa *^*


Overall
½
Linssit on tosi upeet, toimitus oli tosi nopeeta, palvelu on tosi hyvä jajaja.. Siis tosi mahtavaa! 4 ja puol viidestä tähdestä~


Tietoa linsseistä

Nimi; (GEO) Princess Mimi café Macchiato Brown WMM-504
DIA: 15.0
Vahvuus: 0.00 (Solution lensin linssit on tietääkseni kaikki valitettavasti 0.00 :c)
Väri: Ruskea
B.C: 8.70
Aika: 1 vuosi


Mä en oo paljoa käyttäny ennen piilareita, noi oli siis mun tokat piilarit (ekat sain kaverilta kiinasta c:). Mä tykkään aika pitkälti kaikenvärisistä eri piilareista, esim. sinisistä, ruskeista, liiloista, mustista, pinkeistä.. Vaikkei mulla nyt ookkaa ollu muita ku liilat ja ruskeet x.x Eikä mulla oo mitään lempi piilarimerkkiä, koska no siis noi oli mun tokat piilarit, mut jos nyt joku pitäis valita ni kai sit toi Princess Mimi.. ? :D
Mä käytän melko usein piilareita.. Tai no usein ja usein, en nyt sillee joka päivä mut välillä ku tekee mieli laittautua ja jaksaa vääntää mulle piilaritki simmuihin ni oon ready to go~ That didn't make any sense.. <.<
Mä löysin solution-lens.com:in yhestä blogista, eräs bloggeri oli tehny reviewin näistä samoista linsseistä ni halusin ittelleniki ne ku vaikutti kivoilta ^^ Kävin kurkkaa näiden nettisivun ja mä rakastuin, ihan sairaan hyvä kauppa, käykää ees vilkasemassa vaikkei oiskaa tarvetta piilareille c:

Elikkä juu, semmosta tällä kertaa ^^ Sanon vielä että tykkään tosi paljon, yhen miinuksen annan tosin tolle linssikotelolle, että se saattaa olla vähän vaikee saada kiinni, ja se vuotaa eli kannattaa mennä ite ostamaan erikseen jostain uus kotelo jos haluu kunnon kotelon :/ solution-lens.com:in nettisivuja on helppo selata, ja niillä on laaja valikoima animelinsseistä realistisiin linsseihin, eri väreissä ja eri kuoseissa, eli menkää nyt ihmeessä shoppaamaan teille ittellekki uudet linssit, jos sellasia tarviitte! :3 Tää tais olla tässä, ja muistutan vielä että elkää pitäkö putkeen linssejä silmissä liian pitkään c:<

Ps~ Tsekatkaa mun Solution-lens.com:in pysyvä Giveaway mainos, neh?~

THANK YOU SO MUCH SOLUTION-LENS.COM!


2 kommenttia: